Regulamin
Ogólne informacje
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania z usług udostępnianych za pośrednictwem sieci Internet w oparciu o platformę szkoleniową, dostępną pod adresem:
www.online.egoselect.pl - Zaakceptowanie Regulaminu jest warunkiem korzystania ze Szkoleń online, Webinarów lub innych usług oferowanych na stronie www.online.egoselect.pl
Podstawowe pojęcia
Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
Usługodawca – właściciel i administrator Serwisu: online.egoselect.pl – jest EGOSELECT Spółka z O.O. Sp. Komandytowa z siedzibą w Dębowcu, 43-426 przy ul. Ogrodowej 42; posługująca się numerem NIP: 548 268 09 57, REGON: 366789260;
Platforma szkoleniowo-sprzedażowa– strona www, znajdująca się pod adresem online.egoselect.pl stanowiącymi integralną część www.egoselect.pl , umożliwiająca Uczestnikom dostęp do zakupionych Webinarów i Szkoleń online, pobierania dokumentów i innych materiałów szkoleniowych
Uczestnik – osoba, która po dokonaniu rejestracji wykupiła dostęp do Webinarów i Szkoleń online. Po zalogowaniu w serwisie Uczestnik może korzystać z jego zasobów.
Webinar– szkolenie odbywające w czasie rzeczywistym po wykupieniu dostępu przez uczestnika . Zawiera prezentację merytoryczną, ćwiczenia, testy, zapisy audio i video i inne materiały przygotowane przez prowadzącego do konkretnego szkolenia. Szkolenie jest dostępne w zaplanowanym przez Usługodawcę czasie, po zalogowaniu się w pokoju webinarowym, do którego Uczestnik otrzyma dostęp.
Szkolenie online – szkolenie jest dostępne po wykupieniu dostępu przez uczestnika i zawiera prezentację merytoryczną, ćwiczenia, testy, zapisy audio i video i inne materiały przygotowane przez prowadzącego do konkretnego szkolenia. Szkolenie jest dostępne dla Uczestnika przez 365 dni po dokonaniu zakupu.
Kurs online– to szkolenie w czasie rzeczywistym zbliżone do Webinaru. Jest jednak dłuższe, bardziej rozbudowane i tym samym bliższe szkoleniu tradycyjnemu. Uczestnik ma szansę nabyć kompleksową wiedzę z danego tematu, otrzymać materiały szkoleniowe oraz Certyfikat uczestnictwa po zakończeniu Kursu.
Rejestracja – czynność, polegająca na podaniu przez użytkownika wymaganych danych, niezbędnych w celu uzyskania pierwszorazowego dostępu do niektórych zasobów Platformy. Czynność ta odbywa się automatycznie przy pierwszorazowym zakupie.Uczestnik musi podać imię i nazwisko, adresu e-mail, telefon kontaktowy oraz dane, niezbędne do ewentualnego wystawienia rachunku po zakupie szkolenia/webinaru. Kolejne zakupy wymagają zalogowania się do swojego konta na Platformie przy użyciu loginu i hasła utworzonego przy rejestracji. Login i hasło Uczestnik otrzymuje po pierwszorazowym zakupie na adres mailowy. Jeżeli te informacje nie znajdą się na skrzynce mailowej Uczestnika, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
Warunki techniczne
- W celu uczestnictwa w organizowanych przez Usługodawcę Webinarach i Szkoleniach online, niezbędne jest posiadanie dostępu do Internetu oraz komputera, tabletu lub telefonu komórkowego, umożliwiających prawidłowe wyświetlanie zawartości Platformy.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z Webinarów i Szkoleń online, jeśli niemożność ta spowodowana jest brakami technicznymi po stronie Uczestnika, w szczególności z powodu niedostatecznej wydajności sprzętu lub łącza Internetowego lub niewłaściwej konfiguracji przeglądarki internetowej.
- Usługodawca gwarantuje, iż korzystanie ze Szkoleń online i Webinarów na Platformie szkoleniowej nie spowoduje instalacji jakiegokolwiek oprogramowania bez jego wiedzy i zgody Uczestnika.
Ceny usług
- Ceny wszystkich produktów są cenami BRUTTO, co oznacza, że Uczestnik dokonuje opłaty we wskazanej kwocie, bez konieczności doliczania podatku VAT.
Realizacja usług
- Uczestnik, który chce uczestniczyć w organizowanych przez Usługodawcę Szkoleniach online, Webinarach i Kursach dokonuje Rejestracji w na Platformie szkoleniowo-sprzedażowej oraz uiszcza opłatę za udział wybraną formą płatności.
- Płatność za Szkolenia online, Webinary i Kursy jest możliwa jedynie przelewem poprzez przelew tradycyjny na podane przez Usługodawcę konto oraz tzw. szybkim przelewem dostępnym na stronie.
- Numer konta Usługodawcy: EGOSELECT Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Ogrodowa 42, 43-426 Dębowiec
ING Bank Śląski: 89 1050 1070 1000 0090 3119 8642 - Dokonanie opłaty za udział w Szkoleniu online / Webinarze / Kursie jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej.
- Uczestnik otrzymuje dostęp do zakupionego przez siebie Szkolenia online przez okres 365 dni. Dostęp jest możliwy po zalogowaniu się na Platformie.
- Udział w Webinarze/Kursie odbywa się w zaplanowanym przez Usługodawcę terminie ( data i godzina rozpoczęcia) podanym na stronie. Uczestnik otrzyma odpowiednio wcześniej dane do zalogowania się w pokoju webinarowym,
- Uczestnik użytkownik otrzymuje fakturę, wystawiony przez Usługodawcę w oparciu o dane, podane w procesie rejestracji. Faktura zostaje wystawiona automatycznie przez program do fakturowania oraz wysłana na adres mailowy podany w czasie rejestracji. Inne rodzaje faktur ( termin płatności, faktura proforma) muszą być ustalane indywidualnie z Usługodawcą.
Odpowiedzialność usługodawcy
- Usługodawca dopełni wszelkich starań, aby korzystanie ze Szkoleń online, Webinarów oraz z Kursów odbywało się bez zakłóceń, a Platforma szkoleniowo-sprzedażowa działała bez usterek i niedogodności dla Uczestników.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za braki techniczne po stronie Uczestnika, w szczególności spowodowane niedostateczną wydajnością sprzętu lub łącza Internetowego lub niewłaściwą konfiguracją przeglądarki internetowej.
- Braki techniczne po stronie Uczestnika, spowodowane np. niedostateczną wydajnością sprzętu lub łącza Internetowego lub niewłaściwą konfiguracją przeglądarki internetowej nie podlegają reklamacji.
Korzystanie z usług
- Aby wziąć udział w zakupionym przez siebie Szkoleniu online / Webinarze/ Kursie, Uczestnik loguje się na Platformie za pomocą loginu i hasła ustalonego podczas pierwszorazowej Rejestracji. W sytuacji zagubienia hasła, należy skorzystać z opcji odzyskiwania hasła.
- Szkolenie online jest dostępne dla Uczestnika przez 365 dni po dokonaniu zakupu.
- Webinar/ Kurs jest dostępny dla Uczestnika w zaplanowanym przez Usługodawcę czasie, po zalogowaniu.
- Uczestnik przyjmuje do wiadomości i zobowiązuje się do stosowania zakazu udostępniania swojego konta na Platformie szkoleniowo-sprzedażowej osobom trzecim. Usługodawca nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za szkody, powstałe po stronie Uczestnika na skutek udostępnienia przez niego swojego konta osobom trzecim.
- Uczestnik przyjmuje do wiadomości, iż wszelkie zasoby, udostępnione mu w trakcie korzystania ze Szkoleń online, Webinarów i Kursów oraz wszelkie udostępnione Uczestnikowi materiały, są objęte prawem autorskim w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Informacja o tym jest także umieszczona na materiałach szkoleniowych i prezentacjach.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo zawieszenia konta Uczestnika oraz cofnięcia przyznanego mu loginu i hasła w sytuacji, gdy Uczestnik podejmuje działania, zagrażające sprawnemu funkcjonowaniu Platformy szkoleniowej, w tym w szczególności usiłuje przerabiać lub kopiować lub udostępniać zasoby usuwać zasoby bez zgody Usługodawcy oraz zachowuje się w stosunku do Usługodawcy oraz innych Uczestników w sposób sprzeczny z zasadami współżycia społecznego. W szczególnych przypadkach dotyczących np. naruszenia przepisów o prawach autorskich będą podjęte stosowne kroki prawne.
Reklamacje
- W przypadku ujawnienia się wad w produktach, oferowanych za pośrednictwem Platformy szkoleniowo-sprzedażowej, Uczestnik ma prawo złożenia reklamacji. Reklamacja winna zostać złożona w formie pisemnej, za pośrednictwem adresu e-mail, wskazanego w zakładce „Kontakt”.
- Reklamacja Uczestnika winna zawierać jego imię i nazwisko, nazwę Szkolenia online, Webiranu lub Kursu, którego reklamacja dotyczy, opis reklamacji wraz ze wskazaniem żądania Uczestnika oraz przytoczenie okoliczności uzasadniających reklamację.
- Po ujawnieniu wady produktu Uczestnik niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia ujawnienia wady, zawiadamia o jej fakcie Usługodawcę w sposób opisany powyżej.
- Braki techniczne po stronie Uczestnika, spowodowane np. niedostateczną wydajnością sprzętu lub łącza Internetowego lub niewłaściwą konfiguracją przeglądarki internetowej, które utrudniają lub uniemożliwiają korzystanie z Webinaru/Kursu lub Szkolenia online nie podlegają reklamacji.
- Brak udziału Uczetnika w Webinarze w zaplanowanym terminie nie podlega reklamacji
- Odpowiedź na reklamację nastąpi do 7 dni od jej otrzymania.
Prawa autorskie
- Wszelkie materiały i zasoby, opublikowane na Platformie szkoleniowej są objęte prawem autorskim w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 roku, nr 24, poz. 83 z późn. zm). Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów i zasobów, z zastrzeżeniem §9 ust. 2 wymaga każdorazowo pisemnej zgody Usługodawcy.
- Materiały i zasoby, zawarte w poszczególnych Szkoleniach online lub udostępniane w czasie Webinarów i Kursów, w tym w szczególności opracowania tekstowe, pliki graficzne, pliki PDF, wzory, nagrania audio i video, mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Uczestnika. Uczestnik może je kopiować i wykorzystywać bez pisemnej zgody Usługodawcy wyłącznie na użytek własny, w tym na potrzeby działalności zawodowej (nie konkurencyjnej w stosunku do Usługodawcy), bez prawa do rozpowszechniania tych materiałów i zasobów osobom trzecim.
- W szczególnych przypadkach dotyczących np. naruszenia przepisów o prawach autorskich będą podjęte stosowne kroki prawne.
Obowiązek Informacyjny RODO
- Dokonując rejestracji Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie udostępnionych przez niego dobrowolnie danych osobowych (o których mowa w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym rozporządzeniem RODO. Użytkownik ma świadomość, iż odmowa wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwi zapisanie się na szkolenie oraz udział w nim.
- Dane osobowe, o których mowa powyżej, niezbędne do zapisania się na szkolenie i realizacji usługi szkoleniowej, to: imię i nazwisko, adres email, numer telefonu oraz ewentualnie adres, na który będzie wysłany Certyfikat – żadne inne dane osobowe nie są przetwarzane w procesie zapisania się na szkolenie, udziału w nim, uzyskania dokumentów, potwierdzających ukończenie szkolenia.
- Dane osobowe, o których mowa powyżej, są przetwarzane wyłącznie w celu umożliwienia Uczestnikowi zapisania się na szkolenie i wzięcia w nim udziału oraz otrzymania dokumentów ukończenia szkolenia. Dane osobowe nie są przetwarzane w żadnym innym celu, w szczególności nie są one udostępniane podmiotom trzecim.
Administratorem danych osobowych jest Usługodawca – EGOSELECT Spółka z O.O. Sp. Komandytowa z siedzibą w Dębowcu, 43-426 przy ul. Ogrodowej 42; posługująca się numerem NIP: 548 268 09 57, REGON: 366789260; - Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych – wszelkich informacji odnośnie przetwarzania danych udziela administrator, telefon kontaktowy: 501 460 069, email: szkolenia@egoselect.pl
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu realizacji usług, określonych w niniejszym Regulaminie, jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania uniemożliwi realizację usług.
- Uczestnik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
- Na życzenie Uczestnika stosownych zmian dokonuje niezwłocznie Administrator, w zakresie wskazanym przez Uczestnika.
- Administrator nie korzysta z profilowania danych osobowych.
- Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw, przyznanych na mocy przepisów rozporządzenia RODO.
- Dane osobowe są przechowywane tak długo, jak jest to konieczne do zapewnienia Uczestnikowi udziału w szkoleniu/szkoleniach oraz uzyskania przez niego dokumentów ukończenia danego szkolenia.
- Dane osobowe przetwarzane będą – przez okres przedawnienia roszczeń wobec administratora (10 lat). Dane osobowe przetwarzane w celach księgowych będą przetwarzane przez okres wymagany przepisami prawa podatkowego, tzn. 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku
- Dane osobowe Uczestników nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Końcowe zapisy
- Uczestnik, dokonując zakupu Webinaru, Kursu lub Szkolenia online wyraża dobrowolnie zgodę na wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany zapisów niniejszego Regulaminu. O zmianie zapisów Regulaminu Uczestnicy zostaną powiadomieni poprzez e-mail, podany przy rejestracji na Platformie szkoleniowej.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jak również wszelkie przepisy, dotyczące sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa.